Saturday, December 18, 2010

makan FREE !

family aku memang suka bab makan makan free nie. cakap lah kat mana pun kalau dah makan free tu,memang kami satu family pegi serang punya lah.haha.nak buat macam mana kan,dah kena jemput kena lah pegi.tak pegi nanti orang kecik hati pulak.*ayat bangang.jiran sebelah rumah aku ni ada la buat kenduri kahwin dah nama pun jiran sebelah wajib lah kami nie pegi kann.HAHA ;D. sebelum pegi serang kenduri tu,aku tergedik gedik nak tangkap gambar kami lima beradik,.walawehh aku memang sebegitu.*sila abaikan kata kata aku -____-"

 adik beradik aku semua perempuan.
*kakak kakak kesayangan perh. -,-
 *awat aku sengeh lagutu?
grr.. -_______-"
sila abaikan gigi putih aku tu oke.
*lihat laju laju!

 

 kenduri selalu makan nasi minyak kan?
tapi sekarang punya zaman kenduri makan nasi ayam pulak.




*dulu kalau dapat makan nasi ayam tu bagi aku dah kira mewah dah.
sekarang?
nasi ayam dah free.





*dah kenyang nie rasa mengantuk pulak kan.
*mana la badan aku tak naik.
-_______-"


zzz...

No comments: