Friday, December 17, 2010

hangOUT !

bila dah boring duduk rumah,bila dah penat beronline,bila sudah fedup mengadap laptop sambil bermukamukabuku,bila internet dan laptop bukan kepunyaan aku menjadi hak milik aku secara tidak sengaja,bila jari sudah berkematu sebab menekan keyboard laptop yang sememangnya bukan hak aku,bila mak aku sudah bosan dan naik meluat hari hari meleteri aku,aku pun membuat keputusan untuk keluar berpoya poya di taiping.HAHA.agak maju.agak sempoi.agak agak la jugak kan nak meng-gedik gedik kat sini.HAHA sila lempang aku laju laju kalau meluat baca ini cerita.

bila dah hari hari buat benda yang sama je,bosan jugak kan.sekali sekala tu nak jugak menikmati dunia remaja yang semakin lama semakin sayu sayu nak tinggalkan aku.ouuhh....usiaku makin meningkat,jadi aku pun rojer and out dengan kawan kelas aku.mula aku rojer dengan tira,out tak boleh,syida out jugak tak boleh,anis?lagi lahh out of service terus.satu satunya harapan dan cahaya aku yang nampak shera.haha nasib baik lahh dia nie tak banyak songeh tak banyak kerenahnya.jadi kami berdua pun beronggeng ronggeng lah di taiping.


 waktu nie aku tgh lapar gila tapi time nak makan terus hilang mood lapar tu.
kenapa eyh??;p

walaupun senyuman aku tak cantik,senyuman aku tak menawan tapi aku suka masa ni.
*aww aku nampak kurus laa..walalala~ 

 aku memang suka sengeh tanpa sebab.-____-"
*sila abaikan senyuman itu.



lepas lepak lepak makan mcD tu hujan pulak,pusing la kami nih dalam TS tu cam orang tak torah.haha bapak bosan!elok lepas hujan tu aku p lepak lepak kat lake garden.memang terbaik wok!haha dah lama aku mengidam nak pegi ini tempat untuk tangkap gambar.tempat memangnya smart la kan.haha.dua gambar cukup la.watpa banyak banyak.HAHA ;D




*best weh wa cakap ini tempat.hahaha.
*kawen nanti wa nak buat potogedik kat ini tempat lah.walawehh~

*wa kuat berangan.



-_______-"




sila abaikan.

No comments: