Tuesday, December 21, 2010

hari ni memang tak boleh nak bangun lambat la kan macam hari hari semalam sebab rumah aku kena gegar.HAHA.mak aku kemain punya suka hati dapat tengok aku bangun awal pagi pagi buta.bapak aku pulak siap buatkan sarapan kat aku lagi tu.*oke aku tipu.=,='.kakak kakak aku pulak buat buat terkejut bewak tengok aku dah bangun seawal jam 8 pagi!HAHA memang terkantoi la kan aku selalu bangun tengah tengah hari buta.nak buat macam mana dah hari cuti.hari cuti bagi aku ialah hari melepak dan bermanja mesra dengan aku punya tilam.hahaha sememangnya aku yang kuat tidur.zzz~


dah bangun awal ni tak tahu plak nak buat apa.nak tidur memang terganggu lah kan dengan orang orang yang datang repair rumah aku.sumpah bising.sumbat telinga dengan headphone pun tak dengar lagu,bising yang terlampau kuat.tengah tengah layan abang mukabuku,teringat pulak kat member member clas pra-u7 aku.taun depan ak naik pra-u3 pulak.haish umur pun dah naik jugak la kann.-______-"




nie kawan baik aku dalam kelas.haha tengok ja lembut tapi agak agak jugak lah mereka ini.HAHA,ayat skema sekejap.kuat melalak dalam kelas.padan la depa dua.tapi bab belajar perh serah kat depa.otak cekang jugak.tambah tambah anis.apa apa kerja assigment memang dia dulu lah yang siap.hehe.comel kan depa nie.hehe :p








yang nie syida dengan shera.erm depa nie memang best fren 4 ever la kata.kawan dari kecik.umah pun dekat dekat.kepandaian dowg nie memang tak dapat disangkal lagi.pengajian am dalam graf memang serah kat dowg.superb kalau bab nak dapat full mark nie.kepala otak jenis gila gila.bab nak bedai aku,serah kat dua makhluk nie.HAHA.sumpah aku rindu nak bedai ampa balik weh.haha ;D




* tahun depan kita jumpak lagi.
tapi tak boleh study lepak dah.kena study hard pulak.
*aku harap nanti result kita sama sama gempak sama sama kita masuk U buat degree.





RINDU KORANG !
=)















No comments: