Saturday, March 16, 2013

Research konon.

Assalamualaikum. Lepas CNY haritu, aku tak dapat balik kampung lagi. Hari ni baru dapat balik. Dekat sebulan lebih aku tak jenguk rumah, rindu wehh. Lepas ni aku boleh balik Perak dengan naik komuter je. Jimat duit aku sebab nak balik Perak dengan bermodalkan RM12 boleh pergi balik. Nampak tak kat situ jimatnye berbanding naik bas. So tiap tiap minggu boleh la aku balik Perak lepas ni. Sukaaaaa. Kemarin aku ada buat research dekat Shah Alam kat Kilang Roti High 5. Sebab main course yang aku amik ni dalam bidang masakan, so haruslah kitorang pergi ke tempat membuat makanan.

Haruslah letak gambar sendiri.

 Ecah Mirul Dobi Fana

 Presentation dari Pengurus High 5. Sayang sangat dalam kilang tak boleh tangkap gambar.

 Lepas keluar dari kilang melepak dekat lobi dulu.
 Amar dengan Miss Farhana.
 Syafiq Mirul Dobi dengan Madam Siti.
 Part 3 students.

Gabungan High 5. Haha.

Lepas penat dekat Kilang Roti, madam suruh berjalan dekat Sunway Pyramid pulak.

 Ina dengan Mek.

 Baju tak gempak malas nak tangkap gambar sendiri banyak banyak. Haha boleh macam tu?

 Imah dengan Ina.
 Lunch dengan Mek, Imah Ina dengan chicken rice shop.

Rehat kejap sebab penat berjalan.

Dah penat pusing tanpa shopping, semua kena gerak ke Taman Botani pulak. Aku excited nak masuk rumah empat iklim last last rumah tu tengah renovate. Panas je hati aku ni. Dah la rumah tu tengah renovate ingat boleh la berbasikal bagai, tetiba hari hujan pulak. Duduk dalam bas ronda dalam taman pun kena tempias hujan.


Semua muka dah berminyak kepenatan so malas amik gambar banyak banyak sebab dah frust. Aku pulak nak demam sebab kena hujan, sejuk dalam bas lagi, penat lagi. Kesimpulannya research pun tak macam research. Pelik pelik je jadi. Minggu depan exam tapi aku dok tengah heaven lagi dekat Selama. Haha.


No comments: