Monday, February 20, 2012

Kelas Kek Lagi

Hai lama tak update blog. Tak tahu nak update ape. Minggu lepas pegi amik lesen kereta, alhamdulillah aku dah lulus test dengan JPJ. Hoho. Ekceli agak tak best sebenarnye bila dapat tahu aku dengan sheera dapat sessi yang ketiga yakninyee aku dapat test belah petang. Dalam hati dok merungut tak habis habis sebab dapat petang dengan cuaca panas la, kena tunggu la ape la. Hee tapi akhirnya baru aku tahu dapat sesi yang last la paling best sebab tester pun dah tak larat nak tunggu dan jalan jauh jauh dah, hehe best best sebab aku dapat jalan yang paling senang dan boleh pulak shortcut jalan hehee.

Balik pada tajuk asal, semalam aku pergi kelas kek lagi. Best giler walaupun kek yang aku belajar kali agak susah.

Black Forest.

Carrot Walnut.

Italian Rainbow.

Red Velvet.







Tadaaa. Haha ni semua hasilnya aku belajar semalam. Hehe. Puas hati aku bila dapat belajar buat kek Italian Rainbow. Suka suka. Err taktau nak tulis apa dah sekarang. Otak dah beku. Biasalah lama tak pegi sekolah. Hee. Result nak keluar dah. Doakan yang terbaik k utk aku. Kbai. :D

5 comments:

Hafiza Yunus said...

takut oo results nak keluar dah :/

Unknown said...

suka rainbow cake tuu!

Anonymous said...

bagus...bagus...mcm tu la mira....

fateha said...

cantek!!! pas ni bleh ajar kami lak buat kek tu...

miera aziz said...

Guys tengs ek. :)