Monday, January 2, 2012

My first cupcakes.

Hai kite baru habis belajar buat deco cupcakes hari ni dekat Kemunting.Cikgu yang ajar tu memang sporting giler dan sangat sangat berbaloi belajar dekat situ sebab banyak benda yang aku tak tahu menahu jadi tahu semuanya.Eh sebenarnya kan bukan senang nak buat cupcakes ni sebab benda ni main dengan minat dan kreativiti sendiri dan tangan mestilah kena lembut main dengan piping cream semua tu.Bagi orang macam aku ni,haa first time okayy aku main dengan cream cream semua ni.Btw best giler k belajar buat semua ni.Best bagi yang minat la k.:)

ok macam tak percaya semua ni aku buat.Hoho.Mak aku pun tak caye k aku buat sampai tanye banyak banyak kali betul ke aku yang buat.Ekceli bukan senang nak main dengan nozel nak main gubah gubah semua ni,aku pun 1st time buat kan so tak la lawa mane pun decoration aku buat ni.
Tapi berpuas hati jugak la sebab ni kan hasil tangan aku yang pertama.Awesome!.Tepuk tangan utk diri sendiri.





Agak berbaloi bayar duit semua semata mata nak belajar cara buat cupcakes ni sebab aku boleh nampak hasil tangan aku.Tak semudah pandangan k nak buat ni.Hehe.Lepas ni nak mintak mak support aku belajar buat Kek Italian Rainbow pulak.hihikhik.Kalau main dengan minat ni kan,hehh sampai sudahla aku nak main tahu.

*Atas hasil sendiri rase taknak makan pulak kek aku ni.Wuwu.

No comments: