Friday, December 23, 2011

Cuti Disember bersama family.


Cuti Disember yang sangat heaven.Baru balik dari KL.Shopping sakan bersama mak angah dengan akak sampai sakit kaki.Yang paling cool angah drive sampai KL dengan bantuan GPS.wuhuu.Tapi tade sorang pun yang amik gambar time jalan jalan nih.fewww.=.=



Sampai di bumi KL.Dari Selama naik Kelisa,sampai Tg Malim tukar pakai kenari akak pulak.
Angah yang supercool boleh drive tanpa henti di kota raya.Kalau aku?FAILED ok.




Ini saja yang sempat aku amik.Haha.Kalau dah bershopping tu kan mana nak ingat bergambar semua kan.Lagipun masa aku pegi ni sampai balik asyik hujan je.Mak aku shopping dengan bersungguh sungguh.Percutian Disember macam tahun sudah pergi satu family tapi tahun ni err cuma aku,angah,akak dengan mak je pergi.Abah dah busy dengan kerja,ayong pulak kena jaga Farel dan Kakcik pun kerja.So rasa macam tak cukup forum dan nk tangkap gambar pun macam tak bape best sebab tak cukup orang.Hehe.

Dan cuti sekolah aku.....


Internet 24/7.

gambar dilukis oleh angah.

eh aku dah habis sekolah sebenarnye.Hoho.:')


No comments: