Thursday, November 24, 2011

rasa sangat lama tinggal blog


dah lama tak update blog dan sikit sikit rasa janggal nak menulis.err macam mana nak karang ayat dalam blog?aku dah lupa.agak busy sikit dengan final exam aku dan horeeyyy dah lepas 4 paper killer.yuhuuu tapi damn bila teringat balik apa yang jawab terasa bagai dunia ni dibelah dua.tambah tambah bila habis exam member member pakat tanya weh soalan ni macam mana hang jawab weh aku jawab macam ni macam ni ohh mengapa perlu direpeat balik benda yang dah lepas?sebab bagi aku kenapa nak cakap balik benda yang lepas?buat orang susah hati je.tengok aku dah susah hati bila teringat paper pengajian am aku graf aku dah buat silap.ni semua gara gara terlalu cuak+nerves.=.=

lepas ni ada lagi 4 paper dan sekarang aku tengah menikmati gap selama 5 hari.hiphiphoreeyy!tak payah nak horey sangatlah kan sebab still lagi ada kelas tambahan dan perlu study untuk paper yang akan datang,dan gap selama 5 hari ni aku nak menikmatinya dengan penuh rasa kesyukuran dan mahu tidur sepuas puasnyaaaa.hoho.next week cuma ada satu paper je so tade la serabut sangat macam minggu ni.sumpah penat gila otak badan tambah tambah asal balik je kena hujan.memang boleh mengundang demam la kan.harap harap tak hujan dah time exam nanti.kenapalah aku tak amik lesen kereta awal awal lagi dulu..-__-


sekadar selingan.

                                                        
*hp aku dah rosak.sedih gila.bila lah dapat tukar samsung tab ni.huhu.




No comments: