Sunday, November 27, 2011

kisah dulukala.

hello sunday.bila sunday mulalah tarik selimut pepagi buta sambil hati berkata oh hari ahad hari untuk tidur lebih lama daripada hari biasa.yeahh sangat heaven.hari ni aku sangatlah rajin,yah rajin merokeh bilik sendiri lalu terjumpa kotak kotak yang menyimpan seribu kisah lampauuuu aku dahulu.wahhaha.


surat cintun dari budak mrsm.

ini entah tak ingat zaman bila tapi maybe dalam form 3 tak silap aku or form 2.terbaik dari ladang.aku kan budak budak lagi masa ni mesti la biol sikit.tak la sikit tapi biol ah.aku ingat lagi masa ni buleh main post post surat.okay menyesal tak terima this guy.wahaha.weh superb ah budak mrsm nak tackle aku tapi nak buat macam mana kan aku kan biol sikit budak budak la katakan.mungkin masa ni aku form 2 this guy form 5 sebab dia kata nak sambung belajar dekat oversea.perhh lagi la aku masa tu haa oversea?oh okay.good luck!!HAHA.maluuu.=.=

ekceli this guy member kepada sepupu aku dan seingat aku kami pernah bertentang mata dekat rumah sepupu aku tu la.oh maybe.lupa.-,-

sangat rajin okay dia nih post surat sebab setahu aku pejabat pos dekat taiping tu fuuuu yeah jauh dari sekolah dia.okay maybe dia ada transport?who know?

and now we are lost contact each other.aku tak tahu sekarang dia ni dah ada dekat oversea atau still sambung belajar dekat malaysia.:')
*menyesalku akui tak terima cintamuuuu~~*
sixsense.

cute mugs.
ini adalah cawan.cawan yang diletakkan dalam kotak berbentuk hati.cawan yang mempunyai tulisan sama dengan kotak tersebut.siap ada sudu lagi tu.this is from my friend yang nak mengorat aku wahaha bajet kau hot la miera?eyy blahlaa.
oh thanks to him susah susah belikan untuk aku tapi aku tak guna sebab sayang nak guna cawan yang superb cute and serabut ni.
i got this err bila eyh?tahun lepas kot.humph lupa.=,=

yeeeehhhh super cute miut rilakkuma from cikfieyna/cikain/ciknursyafenazatulain.

dia tahu apa yang aku suka,dia tahu apa yang aku minat dan dialah bestfriend aku tahu?
sampai sekarang aku tak sanggup nak cemari mug yang cute ni.so aku simpan dia ketat ketat dalam laci sebagai kenangan.adakala aku kesunyian aku akan tidur bersamanya.ceeeceeh.
amik hati youu.

i got it from my mama.
lol.

harta yang paling bernilai buat seorang kawan aku,yang sanggup bagi piala ni dekat aku.aku tak main ragbi okayyy!thanks to Husni.tanda friendship la kunun terharu tau takk...sobss..


the precious gift from him.

dah hampir setahun lebih dia pergi.hurm still fresh in my mind.tersentuh hati aku bila tengok balik surat surat yang arwah pernah bagi dekat aku,dan terpaksa terima kenyataan yang orang yang pernah bagi semua benda ni dah lama pergi.Al-fatihah untuk arwah Mohd Farid.lepas ni lipat elok elok surat dia,simpan kemas kemas dalam kotak dan balut barang barang dia.i have accept the fact he already gone.Allah lebih sayangkan dia.:')

sangat susah nak terima masa tu yang arwah dah dikapankan,yang dia dah tak lagi bernyawa ada depan mata aku.susah untuk aku terima kenyataan sekujur tubuh tidak lagi bergerak,tidak ada lagi senyuman dan gurauan yang buat aku gembira,tidak lagi ada mesej atau call yang setiap hari menemani aku.sangat susah nak terima hari hari yang mendatang tanpa ada dia.yeah its hard to accept.kosong..

dua tahun yang lepas.
tinggal kenangan:')

# i will love you until my last breath.-Arwah Mohd Farid.




No comments: