Wednesday, July 6, 2011

semakin hampir

memang takde masa lagi dah utk berpoya poya tapi apakan daya bila nafsu berpoya poya menggoda memang aku akan jatuh.okay jangan salah paham yee makcik makcik sekalian.bulan ni memang pack gila,apa yang pack aku pun taktau tapi aku memang dah dapat rasakan dengan deria sixsense aku yang bulan ni memang bulan yang sangat padat dengan aktiviti yang bagai dan studi yang memulun.aku memang tak paham kenapa mesti buat 1 murid 1 sukan yang aku memang malas nak amik tau.actually memang aku tak setuju sukan sepanjang tahun.yupp dengan dasar 1 murid 1 sukan dan sukan sepanjang tahun memang agaaaaaak memenatkan dan menyusahkan bagi candidates yang akan ambil exam besar.boleh tak korang fikir ke depan?apa akan jadi dengan budak sekolah macam aku ni yang nak amik exam yang sepatutnya this month dah boleh tenang dengan kelas tambahan,study group n so on,tapi dipenuhi dengan aktiviti sukan pada setiap petang?memang tak pentinglah studi kami ni pada waktu petang?*macamlah aku ni studi sangat*grr.trial makin hampir,tapi sumpah masuk bulan 7 tapi masih takde kelas tambahan sebab semua busy di padang.=,=



so,study sendiri dan ditemani my bubu bear.yukyukk.^^.
semakin hampir dan hampir dan hari yang dijanjikan semakin hampir.
muet pun tak habis lagi.
memang serabut.





No comments: