Sunday, March 20, 2011

Farrel Amjad

sebenar aku baru balik dari hospital Kulim.baru je tengok kakak aku bersalin.waaah memang teruja gila lah kan ada ahli baru dalam keluarga aku.welcome to the new world Farrel Amjad.Alhamdullilah semuanya selamat, kakak aku pun selamat baby dia pun selamat dilahirkan even dia bersalin ikut cara moden dengan operation.memang kesian gila aku tengok kakak aku tu tahan sakit.sebaaak oo tengok dia.aku ni sememang cepat gila terasa nak menangis dengan tidak sengajanya aku mengalir air mata tanpa sebab.err bersebab la kan tengok kakak sendiri dok sakit.


syukur alhamdulillah Farrel cukup sifat.err kenapa dengan kaki dia tu?putih sangat kot or kaki dia tengah bergoyang goyang?

  
serius wei putih gila,HAHA.eheeem ikut maksu dia kot kan.HAHA.


secara automatiknya aku telah dinaikkan pangkat wahahaha.ada gelaran maksu di situ okaay.err err panggil aku kaksu boleeh?maksu tu macam tua semacam je kan,aku muda lagi!


tak sabaaaar tunggu Farrel balik Selama.~

dah mula rindukan Farrel.

wuwuwuwu.



2 comments:

ain said...

pewit..mak su.
nnt aunty fena dtg mlawat farrel ya..ngEh3

miera aziz said...

sila lah aunty fena . sila sila tau datang melawat . jgn DTG tangan kosong je ye aunty fina HAHAHA . :P