Friday, February 11, 2011

terima kasih kepada mereka mereka ini :)


' SILA KLIK PLAY SEBELUM BACA ! '
Terima kasih :P




time aku nak karang panjang panjang cerita aku ni, aku tengah dengar lagu ni. 
Aizat Amdan- sungai lui.
weh best sangat sangat.mendayu dayu lagu dia. 
kena dengan hati aku yang tengah broken ni HAHA.
okaay bangang !



time aku tengah jadi gila tak tentu arah, sampai makan minum aku pun aku abaikan,sampai muntah muntah hijau*tipuu!!* disebabkan kehilangan seseorang yang paling aku sayangi,ada orang yang hadir dalam hidup aku membuat aku tersenyum ketawa even time tu aku sedih gila dan menangis sampai tak dapat tidur satu malam dan selebihnya aku terlampau moody di sekolah menyebabkan mereka mereka ini bertambah pelik dan hairan melihat keadaan aku yang tak sememangnya tidak stabil.

terima kasih dekat yaya*my bestfren* yang selalu bersama aku tak kira siang petang atau malam mahupun tidur di rumah aku haha.thanks sgt yaa.aku tak tahu macam nak nak bagitau betapa bersyukurnya aku dapat pinjam facebook hang,tengok facebook dia dan tengok perempuan tu.rupanya perempuan tu ada add aku cuma kau block dia terlebih dulu kan punya nak sorok daripada aku.tak apa,kau bahagiakanlah dia kalau kau mampu.aku tau aku tak layak bersama kau sebab taste kau terlampau lah tinggi sampai aku pun rasa down gila bila bersama kau.terlampau lah susah menjaga kau.tapi tak apa,at least aku tau cerita sebenarnya walaupun kau sembunyi daripada aku.

thanks jugak dekat syida,sheera,tira,anis,ain,dan tak lupa jugak kat wana dan cik ronie yang sentiasa bagi semangat kat aku balik.aku terharuuuuu wehh..ahahaa..baru aku sedar,bukan seorang je yang mampu buat aku ketawa,tersenyum dan dapat dengar luahan hati aku.betul kata diorang,tak perlu lah nak ingat dekat orang yang sering buat kita rasa down,sakit hati dan buat kita menangis.untunglaah saya dapat mereka mereka ini di sekeling saya.untunglahh..tapi lagi untung sape yang ada pakwe makwe tu kaann.dapat la manja manja,mengadu ngadan.HAHA.

hati aku memangnya dah tertutup untuk terima sape sape lagi dalam hidup aku.termasuklah dia.aku cuba untuk lupakan dia even benda ni take time yang agak lama.tapi aku cuba.aku cuba untuk jadi tabah seperti yang mereka mereka ini inginkan.

*err nak kata semoga bahagia ke kat kau?okayy semoga bahagia lah :)*




No comments: