Monday, February 21, 2011

blog SEMPOI HABISSS !








aku memang suka gila baca blog kawan aku sorang ni.eerr kawan lah kan walaupun umur dia pun dah terlebih lanjut tapi syok gila dapat kawan yang sempoi habis tak nampak sempadan dan tak sangat sangat berlagak dengan aku.HAHA.otak dia pun boleh tahan kalau bab bab nak membahan orang kan.perhh aku tergelak gelak baca blog dia.lawak gila.iqbalrawx terbaik lah ! tak percaya ? rajin rajinlah selak blog dia yang lama lama.sempooooi bro !









* baikkan aku ? *

sila terharu cepat !

HAHAHA. 

TERBAIKKK LAH !

:D 


6 comments:

Iqbal RaWx said...

auuwwwww ~

sharifah syahiera Al-Yahya said...

belagak la tu iqbal...haha

Iqbal RaWx said...

hahaha . xberlagak pn :)
sharifah syahiera Al-Yahya pn patut wt entry mcm nie gk . HAHA

ainbaek said...

weyh..setuju..sempoi gila..hahhah..
terbaek dari ladang

miera aziz said...

hahaha tahu takpa !

Iqbal RaWx said...

ainbaek : *Blushing