Monday, January 3, 2011

my first day !

hari pertama kat sekolah.grrr bosann!haha tak baik nyahh kata macam tu kaan.kau tu nak exam.hee bila tahun nak sedar tak tahu lah.lepas lepas dah bahagi kelas tu kitorang budak budak tingkatan enam kena pergi bilik gerakan untuk isi borang pendaftaran untuk STPM dengan MUET.huhu berdebar la pulak kaan nak isi borang pendaftaran tu.



subjek yang aku amik untuk STPM nanti
* pengajian am
*bahasa melayu
*sejarah
*pengajian perniagaan

nampak je sikit kan? alaa empat subjek je punn.sila jangan berlagak pandai oke.satu subjek tu ada dua paper.maknanya 2x4=8.oke lapan paper kena jawab.untuk masuk u nak buat degree diorang tengok subjek pengajian am.oke aku lemah gila pengajian am.macam nak gila jawab exam paper tu hari tu.sejarah pulak ada empat buah buku kena baca.hellooo aku spm nak baca satu buku teks sejarah pun tak habis tauu.ni tambah empat!gilaa.




muet pulak bulan 10 kena jawab semua paper paper dia.
*listening
*writing
*reading
*speaking

*aku dah la lemah b.i ni hee -____-"


lepas lepas isi borang tu dah siap semua aku and the geng cehhh* kena jadi fasi pulakkk.wehh menyesal gila weh pegi bagi nama kat cikgu tahun lepas jadi fasi untuk handle budak budak form 4. wehh BANGANG!*KENA BULI*!macam siot je budak budak tu kenakan aku.nasib la kain sekolah aku warna hitam bukan lagi warna biru.kalau tak mesti kena mark dah tergolong sekali budak budak form 4.grr.=,='


huduh gila jadual kelas tahun ni punyaa.aku tak paham apa langsung 1st aku tengok kertas ni.
elok lagi jadual sebelum sebelum ni.
waktu break 10.20-10.45.
kelas dari 7.30 a.m - 2.50 pm.
oke fine!
macam tahun tahun sebelum ni punya jadual la kaan.tak pernah lagi jadual aku balik kul 1.
hari khamis je balik pukul 1. tapi ada koko pulak lepas tu.balik supa tu jugak.
-____-".


lagi satu kelas yang aku duduk sekarang kelas aku masa form 5 dulu.
sumpah aku rindu sangat nostalgia lama.
*ayat tak bleh blahh*
tapi sayang,suasana takkan sama macam dulu walaupun aku berada di tempat yang sama.
T_____T
mood : kerinduan




*nak sungguh sungguh lepas ni.tak nak tidur lagi dalam kelas.ahaks :D

No comments: