Saturday, December 25, 2010

TAG !

Apakah status anda?
status: student
status di FB: alhamdulillah.harap harap kekal macam ni. mud : heppy
status kewangan: tunggang langgang
status penyakit: sehat ALHAMDULILLAH


Ceritakan tentang diri anda :
err aku mira.mira aziz lebih terkenal.haha.aku kuat tido.cepat lena.
budak umo 18 taun.
calon stpm yg masih tidak sedar diri.
kaki jalan.
gila lensa.
kuat makan.
kuat gelak.
kuat celoteh tak tentu pasal.
dah la sikit sikit.
aduu.


Ceritakan tentang blog anda :
blog?huh aku tengok ada la member fb aku ada blog aku pun tergedik gedik gak la nak ada.
mula jatuh cinta dengan encik bloggie ni uermm tah la bila HAHA.

Apa pandangan anda tentang dunia blog :
dunia blog dunia aku.
dunia aku dunia blog.
ha tu la pandangan aku.
err apakah?
tak paham?
pasai hampa la.

Nasihat kepada rakan-rakan yang baru nak buat blog : 
haaa blog syokkk abihhh!
kemarut blog oooo..
jatuh cinta cam aku ni perhh memang tak bleh nk buat apa dah!


Nyatakan keunikan pada blog anda :
err uniknya blog bg aku la kan,..
ermm tah la..
haha..

Sampai bila nak berblogging?
selagi aku bernyawa selagi tu blog aku pun bernyawa jugak,
perh ayat kencang!
haha..
 
 
 
 
 
 
*thanks ek ain tag kat aku.HAHA.
apa punya soalan daa~
 




No comments: