Wednesday, December 8, 2010

jalan jalan itik





'KAWEN TIME'


semalam ada la aku ikot famili aku pegi jasco perda utk beli barang kawin kakak aku.uu tak lama dahh nk dapat ahli baru.bertambah lagi abg! HAHA disebabkan aku ank bgsu dan aku aku ada empat orang kakak dan takde abg sorang pun.harap ade abg ipar sorang tu je haha jadi la tuu.welkem welkem aku ucapkan kepada bakal abg ipar aku hehe.waa seronok nk dapat abg baru hehehe.agak sesak dalam jasco semalam mentang mentangla cuti pastu dapat duit pulak heee au ta suka betul masa bersesak sesak nih..tak syokk!




aku bila pulak yea?


hehe..


makkk nk KAWEN jugak!


pang pang pangggg~~

tamparan dari mak mak seluruh dunia.
gatai.blajaq tak abih lagi.
heee apa nk jadi la.

-,-

* nk kawen nk kawen nk kawen nk kawen!
*tade motif.
-__________-"

No comments: