Friday, December 10, 2010

bila berada di RUMAH !

lagi bape minggu lagi nak start sekolah dah dan kehidupan aku bakal bertukar menjadi sangat sangat busy.omg!itu semestinya la bila dah naik upper six.kesimpulannya aku sedang bermalasan malasan lagi sekarang ni.hey patutnya aku dah mula study ni tapi ouhhh tidak dapat tahan dengan pujuk rayu si dia yang menggoda hatikuu.ouhhh katil bantal kau lah jantung paru paru aku.HAHA sengal -,-.aku memang banyak tidur makan dan badan aku semakin mengembang nampaknya haha itu semestinya laah.mana tahan doe hari hari mak aku masak special untuk aku,cakap nak diet karang mak aku kecik hati pulak kan*cehh padahal tak sedar perut tu stok tank RXZ! 

congrates untuk AIDY LYA!haa ni la aku nk cakap,tahniah AIDY*kawan baru haii aidy sambil melambai lambai tangan*tiru style EYRA kejap hehe atas kejayaan dalam final exam yang lepas tuu haha harap harap AIDY akan terus success dalam life AIDY.tak lupa jugak buat EYRA!*haii EYRAA babai babai lagi kann hehe tahniah jugak tau!next sem nanti buat yang terbaik oke nyahh~weee~~~hehe seronoknye bila kawan kawan aku nih berjaya aku pun tumpang gumbiraaa;D

tahun depan aku hujung tahun aku bakal berhadapan dengan hugrhh tanakk jumpe pakcik STPM tuu . takott .huhu.;(
tapi ape boleh buat kann nyahh...nak tanak aku jumpe jugak date tu. ya Allah, tolong la bagi aku rajin sikit.
huhu.motivasi untuk diri sendiri memang penting la kan.so chaiyokk ;P


ya aku boleh!UKM target aku.:)




*lagi sekali tahniah kat AIDY n SHEERA
*tak lupa jgak kat best fren aku NADIA congrats dapat pointer 3.71!
kau memang superb!





*aku?
hehehehe........
-,-





*kau?aku tak tahu dapat bape tapi aku harap kau baik baik saje ok.
-________________-"



* dah 9 bulan arwah pergi tinggalkan aku.
rindu dia sangat sangat.
AL-FATIHAH.


2 comments:

Anonymous said...

thanks miraa ! gud luck STPM okayy :)

miera aziz said...

oke aidy thanks a lot ;))